Emr3st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam illegal bişey yaptığım yokki. Kendi hesabımıda açarımda şuan yaşımda yetiyor zaten. Ama tradeler fln yaptım 0dan bu hesabı ben böyle getirdim. Oyüzde bırakmak istemiyorum.
Hocam bu forumda herkesin hesabı kendi üstüne olmak zorunda arkadasımda illegal birsey yapmadı önceden moderatorlere bildirmisti önceki hesabımı kaybettim geri verin diye ama onlar ilgilenmedi. Babasının üzerine actıgı hesabı da görünce kapattılar