Emson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
UyeID ile Uyeler tablosundaki Kimliği eş değer tutmam gerekiyor anladığım kadarıyla şuanki panele göre baya bi değişiklik yapmam gerekecek o halde
Evet hocam veritabanı normalizasyon kuralları gereği bu şekilde olmalı. Bu şekilde veri sürekliliğini sağlarsınız, veritabanı sil-oluştur yapmanıza gerek kalmaz.