Bildiğim kadarıyla ülkelerde bulunan ara depo imkanını kullanıyorlar buda ekstra ücretli oluyor ya da satış yapılan ülkede bulunan kişilere gönderiliyor ürün onların üzerinden kargolanıyor diye biliyorum sıkıntılı bir süreç