selamlar yakında etsyde satışa başlayacağım. kargolar çok büyük olmayacak desiler küçük. ama hangi siteden baksam 17 dolardan başlıyor ve fiyata eklediğimiz zaman çok fazla fiyat çıkıyor. aynı kategoride türkiyeden satış yapan satıcılar 500 liraya ürün satıyor kargo ücreti yok. başka bir satıcı 300 lira kargo ücreti yazmış. ben anlamadım bunlar nasıl bu kadar uygun fiyatlara gönderebiliyorlar? var mıdır bilen?