Merhaba,
Ufak bir kaç sorum olacaktı bilgisi olan arkadaşlar yorum yapabilirse çok sevinirim.
Bizim bir şirketimiz var ama farklı sektörde de iş yapmak istiyoruz ama dallar çok farklı önümüzde 2 seçenek var
1. seçenek mevcut şirketin ünvanına ve faaliyet koluna ekleme yapmak
2. seçenek yeni bir şirket kurmak
Hemen hemen masraflar aynı olacak gibi ama kosgeb desteklerine başvurmak istiyoruz sizce hangisi mantıklı ?