caliskanpr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkınızda hayırlı olsun. Benim de uzun zamandır aklımda olan bir yöntemdi. Fakat iltica vb süreçlerdense daha garanti süreçleri kovaladım hep o da pek mümkün olmadı. Ben de sonunda Almanya'ya yerleşmeye karar verdim. Ben de 3 ay sonra nitelikli işçi vizesi ile Almanya'ya yerleşiyorum.
Çok teşekkür ederim sizin de hakkınızda hayırlı olsun, bende nitelikli işçi vizesi ile Almanya olsun isterdim ancak şartları karşılayamıyorum eşim karşılayabiliyor bende eş sayesinde gidebiliyordum ancak eşim gelmek istemiyorum diyor o yüzden Almanya olmadı maalesef