Konu
3 ay sonra ABD'ye yerleşiyorum. Merak ettiğini sor :)
27-06-2024, 14:33:38
#6
mercian
Üyeliği durduruldu
Hocam merhabalar bende ağustos 23 de gidiyorum San antonioya turist vizesi ile ve bende iltica talep edeceğim kalıcak yerim var param da var ardından franchise alıp yoluma devam edeceğim isterseniz numaramı bırakayım belki karşılaşırız