Hakkınızda hayırlı olsun. Benim de uzun zamandır aklımda olan bir yöntemdi. Fakat iltica vb süreçlerdense daha garanti süreçleri kovaladım hep o da pek mümkün olmadı. Ben de sonunda Almanya'ya yerleşmeye karar verdim. Ben de 3 ay sonra nitelikli işçi vizesi ile Almanya'ya yerleşiyorum.
Almanya araştırdığım kadarı ile daha iyi bir seçim. Tebrik ederim. Ben de biraz araştırma yaptım ama gözüm kesmiyor...