GencKimyasal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah hocam dediğiniz gibi yapacağım.
Rica ederim. Havalimanlarında aslında konuşarak birçok şeyi çözebiliyorsunuz. Bir keresinde uçağımız saat 12 deydi, biz bazı sebeplerden (ulaşım) erken geldik 8.30 gibi orda olduk. Aynı şehire giden 10 uçağı da vardı, gittim konuştum uçakta satılmayan boş koltuk kaldıysa bileti düzenleyebilir miyiz diye. 12 de olan uçağımı 10 uçağına aktardılar hiç bir ücret de ödemedim. Bir arkadaşım da rica etmiş satılmayan business varsa oraya geçebilir miyim diye, kırmamışlar business uçmuş bedavadan