İnoxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence değil ön yargılı olmayın kabin hizmeti aldınız mı denediniz mi tavsiye etmeme nedenizide belirtin herkes okuyup öyle karar versin.
Bizim kabinimiz mevcut direkt kendisinden hizmet alıyoruz.

Forumda bir sürü kurumsal firma var kiminin alanı kimin kabini kiminin sunucusu var.

Biz destek ve altyapısından gayet memnunuz kime göre ve neye göre hata ?
Kişisel tecrübelerime göre hata.
Başlarda her şey güzeldi daha sonra sunucumdaki veriler silindi kayboldu sebebi de İkinci sipariş açmam.
ayrıca 1 ay boyunca erişemediğim sunucu için benden ücret istendi. hizmeti iptal edin diyorum onu da yapmadılar. 350 lira borcum var ama hizmet alamadım. Daha sayayım mı?