Bence değil ön yargılı olmayın kabin hizmeti aldınız mı denediniz mi tavsiye etmeme nedenizide belirtin herkes okuyup öyle karar versin.
Bizim kabinimiz mevcut direkt kendisinden hizmet alıyoruz.
Forumda bir sürü kurumsal firma var kiminin alanı kimin kabini kiminin sunucusu var.
Biz destek ve altyapısından gayet memnunuz kime göre ve neye göre hata ?