Arkadaşlar buğün verilen 30 bin tl lik kredi kartının hiç bir avantajı yok. 1000 $ bile etmiyor. Eğer gerçekten ihtiyaçınız yok ise öyle dursun lazım olunca kullanırım diye alırsanız boş yere yıllık kart ücreti ödersiniz.