Ben öyle bir şey yok derken kimlik onayına yok demedim.

3. istekten sonra yok dedim. 4. istekten sonra var. İnternette ve forumda çoğu kişi 3 istek + 4 hafta diye biliyor. Eskiden öyleymiş ama ne zaman güncellendiğim tam olarak bilmiyorum şu anda 4 istek + 4 hafta.
3. İstek zaten dolması lazım. 4. Yü istedikten 1 gün sonra denemek lazım. Saat farkı var orayla.