Dostum bilmiyorsan bari öyle bir şey yok tarzı laflar etme. 4. pini iste ondan sonra denemeni yap. Olmazsa ben burdayım ama bilmediğin konularda bari muhalefet olma. Yıllardır var olan bir şey bu. Her zaman kullanırım . Adsense hesap satışı yapıyorum çünkü hızlı pinlemem lazım.
Ben öyle bir şey yok derken kimlik onayına yok demedim.

3. istekten sonra yok dedim. 4. istekten sonra var. İnternette ve forumda çoğu kişi 3 istek + 4 hafta diye biliyor. Eskiden öyleymiş ama ne zaman güncellendiğim tam olarak bilmiyorum şu anda 4 istek + 4 hafta.