Merhaba, bildiğim kadarıyla SGK'lı bir işte çalıştığınız müddetçe Bağ-Kur borcu çıkmaz. Bu tür işlemler SGK şubelerinde personel tarafından çok kolay düzeltilebilen işlemler ama burada yanlışlık olduğundan emin olunması gerekiyor. Eğer yanlışlık varsa personel sistemden iki dakikada düzeltebilir. En azından SGK'lı olduğunuz aylar Bağ-Kur prim borcunuzdan düşebilir. SGK bazen çok enteresan hatalar yapabiliyor. Ben de benzer durumu yaşadım.