Sigortalı çalışmaya başladığınız an Bağkurun düşmesi gerekiyor. Benim de şahıs şirketim var 21. ayda sigortalı işe girdim. İşe girdikten sonra sadece gecikme faizi işledi 20 ayın. Bağlı olduğunuz SGK'ya gidip durumu anlatın. Sosyal medya için farklı bir durumun söz konusu olacağını sanmıyorum, sistemsel sorundan dolayı düşmemiş olabilir. Hem sgk ödenip hem de bağkurun işlenmesi saçma olacaktır.