Siz neye başvurdunuz onu tam anlamadım.
Sosyal medya içerik üreticiliği için istisna belgesi aldıysanız bağkurunuz otomatik olarak başlar ve prim borcu işlemeye devam eder. Borcu sildirebileceğinizi sanmıyorum, işsizlik maaşı önemliyse sizin için mecburen bir şekilde ödemeniz gerekecek bağkur borcunu.
Tamam da herhangi bi işlem olmadı sadece başvuruda bulundum çok saçma değil mi prim borcu çıkması yani benim gibi acemilere böyle bi dayatma düşünsenize sadece başvuru yapıyorsunuz ve borç çıkıyor bilgilendirilmeden.