Siz neye başvurdunuz onu tam anlamadım.
Sosyal medya içerik üreticiliği için istisna belgesi aldıysanız bağkurunuz otomatik olarak başlar ve prim borcu işlemeye devam eder. Borcu sildirebileceğinizi sanmıyorum, işsizlik maaşı önemliyse sizin için mecburen bir şekilde ödemeniz gerekecek bağkur borcunu.