Vergi borcu dediğiniz istisna belgesi aldığınız için bağ-kur çıkmıştır sanırım sgk'lıyken izin vs kullandınız mı eksik yatan aylarda bağkur devreye girmiştir sigortadan çıkışınız olduysa şu an bağkur yatmaya da devam eder istisna belgesi aktif olduğu sürece