nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemek zorunda değilsiniz hocam
Değilim ama borç işlemeye devam ediyor ve Bağkurlu gözüktüğüm için işsizlik maaşı alamıyorum