Vergiye kayıt olduğun anda bağ-kur başlar. Gidip kapattırmadığın içinde işlemiş ve birikmiş borç. Muhasebecin ile görüş bazı dönemler bağkur günleri ile birlikte bağkur borcunu sildirebiliyorsun. hemen hemen her 5 yılda bir gelir. Ben 3 yıl sildirmiştim kendi bağkurumdan