Arkadaşlar ben instagramda Trendyol link paylaşımı yaparak kazanç sağlayan birisiydim.
Bir ajansla birlikte çalışıyordum fakat ajans kesintileri çok olduğu için Dijital Vergi Dairesi üzerinden başvuruda bulunmuştum fakat hiçbir işlem yapmadım Ajansla çalışmaya devam ettim.
O süreçte bi fiirmada 4. yılımı doldurmaktaydım yani SGK yatmaya devam ediyordu buraya kadar problem yok.

Bugün işsizlik maaşı için başvuru sonucumda Bağkurlu olduğumu söylediler bi baktım başvurumda devlet bana borç çıkarmış hiçbir işlem yapmadığım halde görselide atıyorum başvurduğum.
Böyle durumda ne oluyor çok ürkütücü bi durum.