kardeşim ülkede işyerinde kazandığını evinde harcıyorsun ama evine aldığın bir ürünü, giderini, faturanı gider olarak gösteremiyorsun. Önce bunu çözsünler sonra vergi kaçağını zaten engellerler.

Sen eve aldığın ekmeği gider olarak göstermelerine izin ver esnafın, bak bakalım millet nasıl mahalle bakalının yakasına yapışıyor aldığım herşeye fiş kesermisin gider olarak kullanıcam diye