Zaten nerde batık, fakir fukara görseler onun üstüne çöküyorlar. Zenginden %1, fakirden %18 (en son hatırladığım) vergi alıyorlar. Gerçekten aşırı berbat bir sistem. Son 10 yılda zengin daha zengin, fakir ise daha fakir oldu. Vergi kaçıran Dilan Polatı tahliye eder, fukaranın 3 kuruş maaşının yarısını vergi olarak alırlar. Yazık.