sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 5 gümrük limiti yok mu o nasıl oluyor ki

Peki hocam şu an en doğru kaynak sizsiniz bakalım

Ürünleri aynı kutuya koyuyorlar tek paket gibi oluyor