Eskişehir Milletvekili Nebi Hatipoğlu "''Bu grupta işletme sahibi birçok vatandaşımız vergisini öderken, bazı şirketlerde ise vergi kaçağı tespit ediliyor. Milyonlarca liralık ticaret var. Şirket 5 yıldır sürekli zararda ya da işletme var; ama müşterisi yok. 1 TL vergi ödenmemiş. Hepimiz biliyoruz ki pek çok meslek grubu, ödemelerini elden nakit alıyor. Artık bu ortadan kalkacak. Serbest meslek grupları, minimum ‘asgari ücret kazandı’ sayılacak ve üzerinden vergilenecek. Diğer şirketler de ciro üzerinden belli bir oranda vergi ödeyecekler"

İlk önce vergi kaçıranları hedef göster, sonra bu düşmandan yararlanarak herkese kitle. 20 yıldı aynı taktik. Devlet denetim sanki ellerinde değilmiş, vergi kaçırdığından süphelenen şirketleri denetleyemezmiş gibi. Kazanandan da kazanmayanda da vergi almaya kalk. R10 da ki tüm serbest meslek sahiplerine hayırlı olsun. Artık asgari ücret seviyesinde iş yapamazsanız bile devlet yapmı sayacak . Asgari ücret seviyesinde vergi alacak. HAKKANİYET bunu gerektirir.

Bu konuyuda, r10 da düzgünce ekonomik durumu konuşmak için açılan konuları, hemen aman benim partime ters diye küfüre kavgaya sürükleyip kapatan yancılara ithaf ediyorum. Sizlerin eseri...

NOT: Haraç verginin tam karşılığıdır. Halk haraç ne bilgiği için arapça kökenli bu kelime yerine Türkçe kökenli "vergi" kelimesi kullanılmıştır. Her kelimesine arapça terim koymakta usta olan devlet mekanizmasının nadir Türkçe terimlerinden biridir.

Edit // Şuraya bir kaynak ta ekleyeyim de. Sonra iftira atmasınlar birde . KAYNAK