Bir çok kişi maaşlı çalışmaktan nefret ediyor. Ama şartlardan dolayı mecbur

peki ne kadar paranız olsa işi bırakırsınız? Ve o parayla ne yaparsınız?

örn 3 milyon tl olsa bırakırım faize yatırırım, şu işi kurarım vs vs