Türkiye'de yaşamak şaka maka gerçekten zor.

Alınabilecek vergiler olarak bir şehirden bir şehire seyahat etmek isterseniz vergi alınabilir. Mesela Manisa'dan İzmir'e geliyorsun. Arabayla gelenden yüksek para bir araba girecek etrafa salacağı gaz, trafik yoğunluğu.. Otobüsle geçenlerede biraz daha az olan bir vergi. Uçağı zaten havalimanında öperler. Şehir Değiştirme vergisi