Arkadaşlar biz bunların geleceğini yıllardır dolar ile anlattık, altın ile anlattık, TL'nin emisyon hacmi ile anlattık, hiper enflasyon ile anlattık, bir cisim yaklaşıyor diyerek anlattık, testide su kalmadı örnekleriyle metaforlar ile anlattık, yazar kasa ile anlattık, Katarlıların yerel kıyafetleri ile anlattık, sarayın elektrik ve doğalgaz faturası ile anlattık, makam araçları ile anlattık, yapılan her şeyin borç olduğunu ve zamanı gelince hesabı bizim ödeyeceğimizi söyleyerek anlattık ama dinletemedik. Bazen diyorum ki oh oluyor, iyi oluyor, daha da beter olsun her şey. Biz nefes tüketirken, parmaklarımızı yorarken, bir şeyleri sorgularken yol köprü hesabı yapan, avm ve cafeler dolu diyerek algı yapan kişilerin sürünmesini canı gönülden isterim.