Burası ile çalışan var mı ? İyi veya kötü yorumlar nedir ? Bir kaç domaini buraya taşımayı düşünüyoruzda .
En yaygın kötü yorumlar destek hakkında oluyordu. Son dönemde destek taleplerine daha hızlı yanıt sağlıyorlar. Arayüz konusundada yenilikler için çalışıyorlar. Ben kesinlikle öneriyorum