Bu konudaki yorumlar gerçekten çok korkunç.

"Kadın çalışırsa aldatır"
"Kendi parasını kazanan kadın aldatır"
Vb.vb

Sırf sana muhtaç olduğu için sana sadık kalıp ahlaklı yaşıyor yani, sende sırf ahlaksızlığı ortaya çıkmasın sadık kalsın diye sana muhtaç kalmasını istiyorsun öyle mi?

Bu çok korkunç bir düşünce yapısı. Toplum olarak bu ortadoğu kafasından uzaklaşmamız gerek.