Alışveriş sitemizde bir süre önce bir vatandaş kredi kartı ile 90 bin liralık sipariş verip sabah erkenden iptal talep etmişti.
Dün akşam yine 3 tane 90 bin TL ve üzeri sipariş verip, bu sabah yine iptal ettirmek için ulaştı, önceki sipariş verenle aynı kişi olduğunu görünce sebebini sorduğumuzda "o kadar kitabı koyacak yerim yok zaten, ben akşam sipariş veriyorum sabah mesai başlar başlamaz da iptal ettiriyorum" gibi çok ilginç bir yanıt verdi.
Sebebi ne olabilir sizce, başımıza iş almayalım!