Tanıdığım uzman bir eczacı tarafından üretilen fitoterapi ilaçlarından
kullanıyorum. Gayet memnunum. Hastalanmanın önüne geçiyor.
Bende internetten almaya karşıyım. Gerçek yorumlar olmayabilir.
Birde doktor tavsiyesi ile kullanmanız daha iyi. Çevrenizde bu tip
hizmetler veren yerler vardır. Takviye gıdaları kan tahlili vs sonrası
veriyorlar. Bu tip yerler çok daha güvenilir denebilir