internette genelde fake yorumlar oluyor o yuzden burada soruyoeum devamli kullanip veya bi sure kullanip faydasini goren var mi yoksa para tuzagi mi
İnternetten multivitamin almam. Eczaneden Decavit adlı multivitamin ve multimineral takviyesi kullanıyorum. Kaç adet içiyorsam bittiğinde o kadar ara veriyorum örneğin 30 adet içtiysem 30 gün ara verip tekrar başlıyorum. Faydasına gelecek olursak uyku düzeni ve kaliteli uyku, konsantrasyon, çabuk yorulmama, kış aylarında iştah açma, saç teli kalınlaşması, cilt sağlığı, libido artışı vb gibi fark ettiğim etkileri mevcut.