escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidicem mekanında numaramı silicem az kaldı
aynı dertten müzdaripsiniz sanırım hocam , ben asla bir kişiye bağlanamadım hazır mesaj dinliyorum sonra telefon kapanıyor , ne diyorlar dertleri ne ?