abdullahaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Homelab olarak kullandigim bir R630 cihazim var. Bu cihaz icin Kingston NVME SSD ve 2 farkli markaya ait NVME to PCIE kart aldim. Fakat R630 bu diski taniyamadi. Biraz arastirdim ve karsima teferruatli cozum yontemleri cikti. Forumda R630 ile NVME SSD kullanan arkadaslari gordugum icin onlara sormak istiyorum. R630'u NVME disk ile kullanan arkadaslar hangi bilesenleri kullaniyor veya ekstra bir ayar yapmamiz mi gerekiyor?

Elimdeki SSD: https://www.amazon.com/dp/B0BDTC589G
Donusturucu 1: https://www.amazon.com/dp/B07YFW5HBN
Donusturucu 2: https://www.amazon.com/dp/B084GDY2PW

Donusturucu 2yi ve ayni ssd'yi hp dl360 g9'da da kullaniyorum ve bir problem olmadan calisiyor.

Edit: Eklemeyi unutmusum raid kartim bulunmuyor. Cihazda sadece software raid destegi var. Bunun bir problem yaratmamasi gerekiyor ama detayli bir sekilde arastirmadigim icin emin degilim.

Merhaba

Bios ayarlarınızda aşağıdaki yolu izleyerek slot durumlarını kontrol edin. Slotların disable olması muhtemel.

System Bios Settings => Integrated Devices => Slot Disablement