Arkadaşlar merhaba “MONİTÖRÜMÜN 2 tane seramik kondansatörünü söktüm“ altta fotoğraflara ekleyeceğim söktüklerimin.
sorunum şu ki kondansatörü yenisiyle değiştireceğim ama elimde olan (üzerinden şu yazıyor” 5d nfo 6kv”) seramik kondasatörü (çıkardığım miladı dolan (12j 3kv) kondansatörün yerine takacağım şimdi bu 5d nfo 6kv yazan kondansatör bu çıkardığım kondansatörün yerine takılır mı ?? bir de bu “5d nfo 6kv” yazanın değeri anlamı nedir ? Çıkardığım “12j 3kv “ kondansatörün anlamı değeri nedir ? Birbirlerini uyar mı ? Aşağıda fotoğrafı bırakıyorum