Merhaba arkadaşlar ana yolun, çift şeritli yan yoluna bağlandığım bi yol var hep kullandığım bi yer yola çıkarken diğer şeritten araba geçiyor öyle söyleyeyim. Bugün yine aynı yerden çıkıyorum kuryenin birisi yaklaşık 200-300 metre öteden yolun ortasından geliyor ben çıkarken kornaya basarak diğer şeritten geçti az ilerledim yavaşlayıp geldi napıyorsun diye altında 50cc motor var, ben bulaşmadım diğer şerit boştu geçebilirsin diye döndüm dedim, sağ aynama vurup kapattı yani hiçbir zararı dokunmadı bana ama yerimde asabi birisi olsa anlık sinirle üstüne sürer hayatını mahveder bu kadar anlık erkekliklerle hareket etmek çok yanlış şahsen aynama vurdun da ne oldu anlamıyorum 😄