Yorumların çoğu ne kadar üzücü.. Çoğu hemcinsim böyle insanlara maruz kalıyor.. Kadının çalışıp çalışmamasına bırakın da kadının kendisi karar versin, kaçıncı yüz yıldayız yahu..
Erkek de evde otursun, çalışırsa aldatır; çalışan erkek, kadın iş arkadaşlarıyla kimbilir neler yapar diye düşünelim madem bizlerde.. (!)