Bunun haricindeki klimaların alayı çöp bulaşmayın. mitsubishi heavy ile karıştırmayın o da çöp.
Heavy de kullandım aşırı elektrik tüketiyor ama electric çok başka bişey 5 lira fazla olsun Mitsubishi alın ben burda vade farksız 12 taksit 12.000 btu 30 bine aldım hakkını her kuruşuna kadar veriyor bende gören kendisinede alıyor. Alıp kafanız rahat 10 15 sene kullanırsınız