Değilim.
Adalet olduğunu düşünmüyorum.
Fırsat eşitliği olduğunu da düşünmüyorum.
Bir çok sektör siyasileşmiş, sermaye bile ayrışmış.
Demografik yapıda alt kültür üst kültürü yıldırmış.
Şehirlerde hayat kalitesi son derece düşmüş.
Alım gücü temel ihtiyaçlara bile yetmeyecek seviyede.
Gemisini kurtaran kaptanın rahat ettiği, kurtaramayanın süründüğü bir ortam.
Ülkenin geleceği bugünden karanlık görünüyor.