zeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o sınıf hariç işlem yapabilirsin . o sınıfla ilgili işlem yaparsan dava açabilir. diğer sınıflarıda sen alabilirsin
Dur bakalım bilgili arkadaşlar çıkar belki.
Ama benim de 39. sınıftan almam gerekiyor.
Çünkü sektörün sınıfı o 😀