Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadınların çalıştığı ailelerde huzursuzluk, aldatma, boşanma oranları yüksektir. Kadınların bazıları çalıştığı anda '' artık benim finansal özgürlüğüm var, istediğimi yaparım '' kafasında olduğu için erkekle çatışmaya girer. Bu durum her iki tarafın aleyhinedir, bu kişilerin haklılık payı vardır.
kadınların çalışmadığı ailede bunlarr daha fazla var.
Parasızlık , ilgisizlik , iki tarafın anlayışsızlığı sebeptir.
Ayrıca evlilik iki kişinin bir olmasıdır. Siz yada biz erkekler kendini hangi sıfatla üstün görebiliriz ki ? ?