Konu
Sizce Bu Olayda Pay İsteme Hakkına Sahipler mi ?
24-06-2024, 15:12:48
#13
akmaster_91
o 3 kardeş zamanında paylarını para olarak alıp yatırım yapsa belki daha çok kazanacaklardı. Şuanda ise hisseleri ne kadar ediyorsa ödeyip almalısınız gibi geliyor bana.