wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam hiç bulaşmayın derim olmayacak sebepten ceza yedik zamanında başta ödemedik birşey olmaz dedik ifadeye çağırtılına kadar umursamadık

Anladım hocam teşekkür ederim.