wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önceleri karikatür den dolayı oldu blog yazısında ufacık bir gif karikatürü yer aldı diye mahkemelik olduk

Geçmiş olsun hocam. Piyasada o kadar sanal radyo var acaba diyorum hiç ceza aldılar mı almadılar mı merak ediyorum. Böyle bir proje için girişimde bulunmak istiyorum da ondan sordum