Gostren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bu forumun boş işler müdürüsün sanırım değil mi? Her konuda boş işsiz olarak damlayıp aynı yorumları yapıp duruyorsun. Sektörü bilenler, tecrübesi olanlar %10 prim ile maaşının en az %50sini daha kazanabileceğini gayet iyi bilirler. Ama senin gibi boş işler müdürleri yorum yapmadan duramaz niye çünkü boş boş ekrana bakmaktan hücreler artık çalışmamaya başlıyor
Forumda birisi daha işte arkadaş düzgünce fikrini belirtmiş hemen uslubu bozma moduna geçmişler. Saygı ve sevgi ne önemli şey bunu burdan anlamış oluyoruz.