greenriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadın çalıştığı zaman harcadığı suslenmeye gidiyor. Erkek çalıştığı zaman aileye bakıyor.
Kadın maaşından para saklıyor kendisine para biriktiriyor. Erkekten tüm gelirini karısına vermesi bekleniyor.
Kadının çalışması ile bir haneye ek gelir girerken baska bir erkeğin issiz kalmasına neden oluyor. O erkeğin baktığı aile zorluk cekiyor.
Hocam söylediklerinize katılıyorum.

Bir de sıklıkla yaşadığımız bir durum var. Kadın sürekli devamsızlık yapıyor onun iş yükü ekstradan erkeğe biniyor. Kadına bir sorumluluk veremiyorsun bir doğum iznine çıkıyor 2 sene yok yanlış anlaşılmasın kadınların çalışmasına karşı değilim ancak erkekler için baya sorun oluyor, iki kişilik iş yükü bir kişiye biniyor bu da adaletsizlik oluyor bence....