Bence çalışmamaları lazımdı sebebi de öyle höt otur oturdun yerde kadın dedigin evde olur mantıgı degil, gelir dağılımı erkekte olmalıydı çünkü aile kurma ve temel evlilik konusunda inanılmaz bi değişim yarattı artık kadınlar evlenmek istemiyor mümkün olan en zengin kişiyle boynuzlanmaknmak bile daha makul geliyor onlara, gelir dagılımı erkeklerde olmalıydı ki toplum ve dünya için daha istikrarlı yaşam ortaya çıksın şimdi kadınların çalışması demek bir erkegin işsiz olması demek o erkegin kendini kötü hissetmesi ve hatta aile kuramamasına kadar gidebilmekte kadınların kazanmış oldugu bu esneklik erkekler için inanılmaz zorluk yaratıyor, o kadın üzerinde söz hakkın bile olmamasıyla sonuçlanabiliyor buda sadakatı veya erkek denilen yapının feminenleşmesiyle bitebiliyor.