serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar çok ki hocam. Şaşırıyorum bazen.

Yukarıdaki yorumuna cevap vereceğim. Aslında İsrail şuan bizim güneyimizde. Adam çıkıp diyor ya. Biz 6.5 milyonun oyunu aldık. Haddinizi bilin diye. Bunu diyenler işte ülkeyi bölmek isteyen kesim. Ama şu var. Bunu nasıl yapacaklar. Bu öyle kolay değil. İsterse orada hiç bir insan yaşamıyor olsun. Orayı öyle kolay bölemezler. Hee, zaten dediğiniz gibi oradan yapacaklar ne yapacaklarsa. Aha yangın çıktı. Ondan mı çıktı bilinmez ama tetikte olmak lazım. Türkiye ilerleyen zamanlarda inşallah Atamızın vadettiği misaki milli sınırlarını masaya koyacaktır. İşte o zaman dananın kuyruğu kopacak. Buna Türk devlet aklı karar verecek. Bakın, Türkiye değil. Türk devlet aklı.

Hakkımızda hayırlısı. Yoruldum hocam. Parmaklarım ağrıdı 😅
Psikolojik savaş işte bunun adı adamlar bunu iyi yapıyorlar. 2006'da Lübnan'a girdi de ne oldu 6 günde kaçacak delik aradı İsrail. O günden bugüne Hizbullah ve hamas içine adam sokuyorlar başları hallettiler de ama alttakiler hala sapa sağlam. Öyle görünüyor ki Lübnan ile savaşa girerse tekrar bu sefer kaçamayacak bile çünkü karşısında 2006'daki Hizbullah yok. Başları kukla olsa da altları hala normal insanlar